Thursday, December 22, 2011

Decorating Christmas Tree

I have just finished decorating my christmas tree - Now there are only two left but I will do that tomorrow because today I have to buy the last christmas presents for my friends :)

Gerade hab ich meinen Christbaum fertig geschmückt und morgen werde ich die von meiner Mutter und meiner Oma schmücken, aber für heute ist erstmal Schluss. Die letzten Geschenke sollten auch noch gekauft werden, mal schauen was sich so alles findet.






I bought this one in Venice three years ago. It was a very hot summer but I thought this would be a nice christmas present :) I have lost it somewhere in our flat but today my grandma found it (after three years).

Ich hätte nicht gedacht, dass diese Weihnachtskugel je an einem Baum hängen wird. Seit drei Jahren galt sie als verschollen in unserer Wohnung, aber alles taucht früher oder später wieder auf :)


No comments:

Post a Comment

Freu mich über jedes Kommentar :*